| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
無無聊聊  |
分類: 未分類 |
今日媽咪,,SHAN,,細佬同袁玲欣去左溜冰,,不過我冇去....
成日都係屋企玩COMPUTER同BOOK牙!!!
我E加睇緊本叫做『喪心病狂__瘋狂殺人案』同『殺死99隻貓的少女』,,雖然都幾變態,,不過我中2睇呢兩本書,,大家不房尋找黎睇下!!!BUT............大家要**注意..你受唔到咁變態既內容就唔好睇啦!!!**注意..有心藏病都唔好睇啦!!!
|
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
慶祝表姐牙貞生日  |
分類: 未分類 |
今日我同SHAN出去牙貞屋企慶祝佢生日!!!!
我地7點幾沖完涼同食完飯,,9點7,8到就出去荷利活睇戲。。。我地先去影貼字片,,之後去買“飛”!!!去KFC買汽水偷偷帶入去飲XD!!!!我地去睇禍水牙,,中要睇午夜場BO,,3丁友去睇午夜場,,我就唔驚,,佢地兩個就驚左成日BO= =點知。。。禍水一D到唔恐怖,,反而有D好笑BO!!!唉,,,,我好失望牙!!唔係恐怖片BO= 3=
貞!!!生日快樂牙>3333<
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
紅館睇世界女排大賽  |
分類: 未分類 |
今日去睇最後一日既世界女排大賽 ,,超HIGH牙XDDDDD!!!!!!
第一場呀賽拜疆對泰國BO!!!唔知做咩今日泰國狀態大勇一直壓住呀賽拜疆BO,,跟住呀賽拜疆發功打泰國,,泰國一直冇得反攻,,呀賽拜疆壓倒性贏左泰國,,全場D人都好緊張BO,,因為全場有百分之九十D人都幫呀賽拜疆,,呀賽拜疆贏左泰國,,全場D人都大叫,,超HIGH牙XD!!!!
第二場中國對俄羅斯中激牙><!!!開始中國一直輸波BO,,全場D人係咁係度幫中國打氣,,叫:「中國加油><!!!」之後中國追下又一分追下又一分BO,,贏左第一局,,全場尖叫拍掌,,超HIGH囉XD!!!第二局有一球,,明明係中國得分嫁媽,,個屎怱球證判左俄羅斯得分BO= 3=,,全場D人係度HERRRRR個球證囉!!!個球證尋日又係判錯分BO= 3=,,個球證都ON 9嫁!!!不過中國都係贏左,,得到最勝利牙>3333<!!!!!全場D人喪叫又喪拍掌BO,,全場個個人都HIGH到爆牙>33333<!!!我都係HIGH到爆牙>3333<!!!好開心牙!!!!
中國係不言敗,,最後勝利,,永遠第一嫁>3333<!!!!!!! |
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
紅館睇世界女排大賽  |
分類: 未分類 |
|
|
估吾到中國3:2 呀塞拜彊丫
呀塞拜彊打得都吾差=]
今日睇波全場係度HERRRRR囉!
人地呀塞拜彊開波XDDD笑死我!!
都係個個死人球證吾好=0=之後有條友用咪講叫我地有公平比賽吾好HER,哈哈全場即刻吾HERRR比哂掌聲呀塞拜彊*笑死死XDD最後個局係15:13完場*全場大叫XD
中國女排2號同3號最勁牙!!!!
呀塞拜彊女排9號最勁,,7號同12號好屎,,靜係係到話人BO,,自己又打唔喎,,收皮啦!!!!
真係超好睇牙!!!>333333< | |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|