今日好開心XDDD...同餅去街.. (好耐都冇同佢去街了-V-) 搭MTR去MK.... 行旺中...好小人今日...(難得) 買左2件白T... 跟住,,餅話想去唱K... 我地就去左銅纙灣NEWAY唱... 申請左做會員 正面.... 背面.... 係K房到,,餅發左顛... 係到亂唱..亂講野...亂笑-0-.. 我睇到佢甘..自己都笑到碌左落地- -'' 到6點幾我地走左.... 番屋企途中,,,好大風... 餅把姐爛左- - 慘...T^T..好彩我冇事XDD