做左2010年既學生會候選內閣 好緊張 唔知自己做唔做得黎.......但係我又知好多人都對我有期望...
不過我仍然期待住我尾二既中學生涯 話咁快就F5喇 仲記得我小六放榜個陣既徬徨
雖然依家同小學既好朋友分開左 但我地都有聯絡 仲好開心咁識新朋友
我好嚮往依家既生活呀!! 因為........................................我有佢地xd
但係...劇社個邊又點呢?
我跟左佢地4年喇 但係就係因為個個人令到我地個社要散!我覺得唔值囉
大家既心血就敗係佢手上!我真係好憎佢!
從前既快樂時光已不復見了..........一切也只是............回憶
|