| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
可憐賫李嘉豐~.~  |
分類: 未分類 |
今日放學練波..."
李嘉豐成為左主角..."
話說鬥波果陣..."
本來李嘉豐又冇得出場..."
之後打左陣..."
教練見李嘉豐好似好慘咁..."
就換佢入黎..."
點知兩分鐘都味夠..."
李嘉豐同埋文哥仲有肥ken抄埋一碟..."
三條友同時撻低左..."
文哥同肥ken都冇咩事起返身...''
但係呀李嘉豐就慘啦...'
隻手撻到腫左..."
上左去沈香林間醫療室到..."
唉..."
李嘉豐真係可憐..."
練波咁耐以黎今日終於有得出場..."
點知發生d咁賫事..."
雖然佢平時份人樣衰又口臭(拖走...
但係依家有少少"鄧"佢 唔抵..."
唔知佢星期一仲練唔練到波呢..."
|
|
|
cherry!~~ 於 2007-12-19 07:38 PM 發表:
|
|
|
希望佢冇事啦@@.... 星期一問下佢死得未先....@@
|
|
|
乜佢咁架.....-3-..... 李嘉豐係肥豬..(被拳打腳踢ing...) 咁佢地未變左炒豬肉A___A...好食好食A___A
|
|
|
-0-"詩 於 2007-12-15 07:15 AM 發表:
-0-"型b0~ 叫佢小心D啦" 又會三個抄埋一碟"@@" 真冇默契"
|
|
|
Rachel...琳 於 2007-12-14 10:03 PM 發表:
|
|