早上:
見到鎮番左 我地全班都歡迎佢返黎來!!!
今日佢上堂 都好乖既 我地應該幫助佢 使佢可以追返一定的知識
知識包括(我地呢個月學的數學,英文,中文)
通識堂:楊老師企係度 講camp既野 不知不覺地 講到9時半了
英文堂:冇野做 只好等十時
第一個小息:因智洛出去一陣 我同錦鬥棋 我讓佢一個車,馬,炮
都嬴左佢-.-” 之後女仔出場捉棋!
數學堂:又要做工作紙 有2題勁難深 我同林曉峰唔識做
之後 楊老師話唔洗做 so我地唔做
中國歷史:好悶 只好等第二個小息
圖像傳意:轉左科目@@ 我地到電腦室時
我同王嘉樂同坐 佢玩彈珠台 我又玩-.-
我記得 我最高分係860幾萬分 無奈 好耐沒玩了
我而家先知 原來有得玩彈珠台! 下次玩 ^.^
午餐:食飯... 捉棋... 打波...
英文堂: 做listening ^v^
中文堂: 唔派成語測驗?-.- 派工作紙xD
我做左18次視訊 全部都加分 (18分) 嘻 =〕
數學堂: 派測驗紙 我岩岩好合格 大家估下我幾多分!?
估到就係度留言 我會回覆的 唔該大家
4時15分 象棋團體比賽 對手是3個中六生
(唔係牙掛 咁巧比我地抽中同中六生鬥? 勁唔好彩!)
一開始林曉峰輸左
我也輸左了,,,
智洛嬴左都冇得補事- -
只可以在3個裹面2個嬴左就勝
無奈,, 不過我諗 明天起係3日2晚既教育營
這樣 就算嬴左 明天都冇得去參加比賽
所以 也就夠了 希望大家明白
唔該大家cmcm 萬分感謝!
|