大家好∼.∼ 我咁多日冇打blog 真係唔好意思喔
呢個星期每天大清早(大約7時15分)就到學校同祥仔打波
當然 也流了許多汗 唉牙 天氣泠我卻熱熱熱
救命>< 有冇人可以幫到我解汗
有一件唔知好事定係正常事
就係 楊老師(普通話老師)派通告
原來係 2008年全港中學生中國象棋個人賽
由於我係本校既棋王 所以有份參加-3-
我覺得好事的是因為 有機會 就係吸取下經驗 增加自己的技術
我覺得正常事是因為 如果第一場就輸左 那麼好樣衰啦-3-
所以呢 大家覺得 我應唔應該去參加呢?
(個人意見:我會去 因為我覺得代表學校去參加比賽 真的好有意思!
又可以在比賽過程 證明自己的實力 怎樣去改善 怎麼去進步
聽說參加的本校有4名同學 都是中二/三的同學
唉 如果智洛都有得去參加的話 爽哂啦 到時有人陪 ><
唔該大家cmcm 多謝各位
|