____平;;}     健平哥=]
lkinping2009
暱稱: 平哥=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-03-28
2009-01-10
新的一年 來了
雖然是12度仍唔覺得泠...
大家好哪~~~
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


2008-11-14 分類: 未分類


 大家好∼.∼  我咁多日冇打blog 真係唔好意思喔

 呢個星期每天大清早(大約7時15分)就到學校同祥仔打波

 當然 也流了許多汗 唉牙 天氣泠我卻熱熱熱

 救命>< 有冇人可以幫到我解汗

 有一件唔知好事定係正常事  

 就係 楊老師(普通話老師)派通告 

 原來係 2008年全港中學生中國象棋個人賽

 由於我係本校既棋王 所以有份參加-3-

 我覺得好事的是因為 有機會 就係吸取下經驗 增加自己的技術

 我覺得正常事是因為 如果第一場就輸左 那麼好樣衰啦-3-

 所以呢 大家覺得  我應唔應該去參加呢?

 (個人意見:我會去 因為我覺得代表學校去參加比賽  真的好有意思!

 又可以在比賽過程 證明自己的實力 怎樣去改善 怎麼去進步

 聽說參加的本校有4名同學 都是中二/三的同學

 唉 如果智洛都有得去參加的話 爽哂啦 到時有人陪 ><

 唔該大家cmcm 多謝各位 
 






訪客留言 (返回 lkinping2009 的日誌)


joe_woo 於 2008-11-15 01:10 PM 發表:
cm for you =.=
比賽唔好輸ar!
如果輸左,我地會笑你架!~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Christy2901 於 2008-11-14 10:14 PM 發表:
CMCM=]
比賽要加油牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鋒 於 2008-11-14 09:05 PM 發表:
表哥....
星期日我可能去
睇你比賽=]]

BY鋒^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamhack 於 2008-11-14 08:26 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cocomark2006 於 2008-11-14 08:14 PM 發表:
尒好=]]
比個cm尒=]]
尒去參加la 都係一個好機會的=]]




得的話去禾到留cm吧=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鋒 於 2008-11-14 08:09 PM 發表:
HIHI-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 598
今日人氣: 1
累積人氣: 1691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed