呢排都冇乜心機寫日記.... 朝朝上親中文堂就比miss Ho針對,爆無奈囉...上科學堂就最開心喇,有得同miss Lai玩同報寸,我地成組都狂針對住肥鏗,一見佢犯規就即刻同miss Lai講∼e+成日上堂摺星星,特別系英文堂添,因為雪條miss教d英文我都識哂..所以我一系就摺星星,一系就訓覺,佢叫我起身答問題先彩下佢...呢幾日都要狂摺星星,要趕住摺比阿wing同阿愍,摺到手到軟埋.... 唉∼唔打喇,仲要做埋d功課...... 系啵∼上我日記既記住開喇叭聽下歌啵∼記住丫