今天和平時一樣,一樣是好悶.我一早就俾返工的老豆嘈醒.等到我牙媽去左吃早餐 我就開機打.打到悶就去左希希家.但當我上到去佢家.我簡直o左咀,因為佢家比堆田區更亂而且佢部腦重比我個部更lag機 簡直是垃圾 好彩佢有部psp 雖然我唔識打太古 但都好過打部lag機的電腦 之後就返童軍 但童軍真係好悶 如果唔係牙媽要我返 我真係死都唔返去 放左之後我就馬上回家打機 就這樣個了一天