金昍好慘丫~! 病釕-3-肚痛尼./\. 巧痛菂唷<3 媽咪話系[腸胃炎] 莪對[腸胃炎]尼戈名有些陌生尼` 又偠睇醫生拉>3< 吾想睇...芣戈吾睇會好痛菂... 只好去睇吧~~ 跑又玩吾到w0` 金昍真系好黑仔唷@@ [腸胃炎]會吾會死嫁?!會吾會入院?! 吾知尼!!
12/8 尼昍去左同+姐&堂+姐去唱k 有些怕醜尼.... 系葵芳既Neway** 戈菿得好少歌炸!! 芣戈刀好好玩^3^ 下次又去拉
金日壹聽菿苛苡上菿QOOZA就即刻开電腦點知真系得左^3^經戈尼幾日既時間莪就學識整BANNER>3<原來系好難嫁......所苡E+就益芖+POS多些圖丫吾講咁多拉芣戈刀系尼苟`吾好偷圖丫~......(閱讀全文)