終於番黎了~_~
十分無聊的說-_-
第1日3點出發
大約5點到
之後游水-_-
6點想上番沙灘個時
見到勁勁勁大隻海膽@@
第1次見到真既海膽= ="
之後夜晚食完飯跟表弟去捉魚個d-_-
夜晚去佢房見到有野多魚.海星都有.海膽仔個d咁0.0
到左第2日游早水-_-冇游到0.0
之後11點幾回家.9點幾到香港
--------------------------------------------------
-相在相簿-