終於去完個Camp@@
下年真係真係唔會再去-_-辛苦到死..
第1日1點半集合.之後3點幾到
去到就即刻練波..
雖然周sir話就係話練少d..但係都好辛苦-,-1日2節-0-"
練到5點放左.之後第1時間沖去沖涼=D
勁舒服~__~
而晚餐就係BBQ-,-"
我同suki同溶姐都勁唔想同女籃同房+_+"
雖然冇上年咁開心同唔熟但都傾左好多野*0*
到左1點就訓左..d人勁嘈有幾次嘈醒左-_-"
第2日7點..
又係要跑10個2個足球埸既圈-,-"
溶姐話女籃跑少左2圈-.-"
之後早餐再練
由9點練到10點半到..
溶姐話同sir對我地好好..本來係練到11點半-口-"
555.周sir超好人^__^
之後沖涼斗陣再食晏
1點閃人,
番到去周身都酸痛-__-
黑左勁多對我黎講@o@
- End -

|