好快地咁又1日啦..
終於到左我最期待ge星期5~__~
眨下眼咁又就過左1年..
小學個時都唔覺1年原來可以咁快過..
唉..
上年就驚升唔到F.2
今年就驚笠升唔到F.3..
灰..都唔知有冇試升tim..唉.好多野煩/_\