| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 18 日 星期五  | |
| 2007-05-18 |
今日籃球比賽....1c對2a....
班f.3真係好討厭....
睇波就睇波啦....仲要「her」....
好冇品.....你唔鍾意可以唔睇wor....
又冇人叫你一定要睇.....
玩彈橡筋?好玩wor....下次落泥樓下一齊玩啦....
唔好係樓上咁lonely啦......。
好幼稚......讀埋幼稚園啦.....可能仲適合你....
幾歲呀你.....連最基本禮貌都冇.....?
|
| 刊登時間︰2007-05-18 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 45 | »
|