|
好耐冇寫日記仔lu..有ddddddddd陌生添
尋日勁撚激氣喎
上黎寫日記la..
點知......寫寫下"大約寫左3百至4百字到la~
"""屌"""冇la la [hand]左機,,激氣到爆炸
跟住開左機,諗住5寫la,,但係又冇野do do do..
so.....又寫番日記la~點知......
寫左一大篇又hand機
正一pkkkkkkkk黎ga!!
都係5講d傷心野喇,,講番d開心野la~
我前兩個禮拜番左大6 ar
好鬼懷念添..
食到fat左,,又灑到黑左,,好核突ar
事關大6 d野食又平又正又好味喎..
so咪肥low~點解黑le??
because成日坐摩托車去"飛"
坐私家車去"兜""正爆ar...
好開心表姐帶我去唱kkkkkkk
好可惜啊..冇落dddd...
可惜 可惜 太可惜lu...下次一定要去
最仆街係我玩得""癡""過龍
冇buy手信ar>.<
fd fd子咪嬲下
我係大6期間好掛住d fd fd子ar!!
尤其係'阿盈妹兒'因為佢好nice..
so so..好掛住佢low~
盈盈豬...好sorry ar!!趕5切番黎同你搞生日添
好sorry ar!!咩都好la~
祝你:生日快樂,身體健康,越大越靚女la~
講開人地生日...自己生日都就到lu
8.10阿嘛!!岩ar 岩ar冇記錯...
fd fd子識do do..la~
哎呀!!原來寫左咁好ga喇...
係時候要收手喇..下次再寫la~
bi bi*
|