↗不懂愛↙所以愛↙

2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


比MISS郭罵,又有人打交 分類: 未分類

 今日好慘,上英文堂又比人囉左D糖,上中文堂又比MISS郭罵,本來可以去MMLC既,因為有好多人冇帶耳機,所以MISS郭圍有講書,但係琴日教左D野,明天就唔記得左,所以MISS郭就唔講書,中文堂上完就係小息,但係有人打交。

番到屋企,諗住上MSN,你又唔知咩事又嬲左我,你又唔很講,要我自己估,你又唔上MSN,總之,今日發生左好多事,好煩牙!!我唔想再諗?你可唔可以話比我知,我係咪激嬲你牙!!



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »