今日我有D唔開心=[
因為我考試果時唔小心激嬲左佢
我同佢Say Sorry,佢都冇彩到我
我真係好想佢唔好嬲我...我知錯喇..
但係係我放學反到屋企之後,
我都唔知點解...我想去佢Qooza..
但係我去到見到一D唔係好中意既野
我相信冇一個人想見到自己中意既人話自己有中意其他人
我係冇同佢一齊..但係我點都唔想見到lo..
果時我有DD 想...喊
但係我冇喊到
因為我老豆打比我..
我真係好唔開心。
但係都冇計..我又唔係佢邊個...
之後我重要係8黠鍾比老豆小
就係因為我打Qooza..我真係痛上加痛
冇咩心機打lu...唔打喇..
|