lli303
暱稱: ~麟~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 382
2010 年 3 月 18 日  星期四   晴天


2010-03-18 鬱悶 分類: 未分類

今日我係好悶..

今日一樣係對卷

通識ok..中文ok...普通話唔得

    ★我同佢☆0

今日我見佢成日冇尼精神..可能唔開心

所以我都冇同佢講d咩..但係!!

果個仆街含家拎..重要攞個排球爆鳩佢個頭!..

平時我係咁多人面前唔會點幫佢話人

但係唔知點解我居然幫佢..因為平時我一出聲d人就會起哄

e d係3c既特徵..但係今日我好勇..我一出聲就屌你老母..咪撚玩喇on9仔

佢其實聽到..但係佢冇反應..之後佢玩呀糖定唔知邊個.

我都由佢..

但係唔知點解今日冇人起哄..可能冇人聽到我話鳩佢..

咁都好d..唔洗比人話我幫佢..但係唔知我怕d咩

可能我怕羞..但係我係自己一個人既話..我就覺得..

係幫又點..吹咩!?..我係中意佢呀.唔比呀!?

但係我真係怕羞..^^

對住果條仆街我真係唔知點好

我又唔想同佢d關係差..又唔想搞大件事

但係我又要係佢面前好似好fd咁..但其實好想打7佢

我真係唔知點好..

我地轉堂果時..我問佢個頭痛唔痛..

佢冇彩我就走左..

我覺得佢好似嬲左我咁..

我都唔知我應該做d咩..

感情真係煩..單戀上一個人係好辛苦

對方如果一但比人蝦..又唔可以做d咩..

幫!?..幫尼都冇用..佢都唔會多謝你

單戀既人止有等待..

留m喇






訪客留言 (返回 lli303 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]