金日同余c,,,a ka行葵芳,,,買333333
第1時間去食lunch
食飽飽先buy衫
睇中左條手鏈,,,但最後都冇買到
真係好想buy
6點鐘ヌ走左去食m記
食飽又行過><
買齊野就回家去,,,回家途中落雨=.="