金日病住甘去返工,,,
明明琴日好大風GA MA,,,
點知今日1D風都冇,,,
好熱,,,人家發甘燒仲要甘曬
想屎><淋收工先黎落雨
成班變晒落湯雞
淋住雨收檔,,,成身濕得好嚴重
搞到我好凍
唉...希望明天5會仲嚴重左><好辛苦