琴晚好夜先可以訓,,,搞到今朝5知醒
趕屎我><還要所有LIFT停左
要行成20層樓梯落去
行到暈
今日返學學language
笑到肚痛,,,
放學趕過去明愛辦手續><
好耐冇行過學校條路了
then回家放低d野就出去e肚