| 琴日去左天后誕個個花炮會..
跟左我公公聯輿圍個到
11點到就系元朗到等..
之前個幾年要返學...冇去幾年見番好多人..

我阿哥...系貨車到幫手打鼓...去屯門中...

我同我表姐..幫手舉旗...
我and表弟..

 
其他村個d...

後尾洛雨..得一把姐..個個都要林雨..之後就準備去食飯.酒樓d泠氣好勁+上個身濕
6點到搵E-man..佢阿媽同佢阿妹來左..
E-man佢屋企人就坐系隔離台..
等食嘢好悶..
食嘢個時開始投嘢..我公公冇投..
但E-man屋企人就投左幾樣嘢..
到左12點到...我同表姐佢地走先..
|