lloksze
暱稱: `lok 施'' ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
長洲之旅..=]
哈佬囉..
學校旅行..=]
生日la..
2009-09-13
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
 
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 366
今日人氣: 4
累積人氣: 18466
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


聯輿圍花炮會 分類: 未分類
 

琴日去左天后誕個個花炮會..

跟左我公公聯輿圍個到

11點到就系元朗到等..

之前個幾年要返學...冇去幾年見番好多人..

   

我阿哥...系貨車到幫手打鼓...去屯門中...

 

     我同我表姐..幫手舉旗...


 

我and表弟..

 


其他村個d...



後尾洛雨..得一把姐..個個都要林雨..之後就準備去食飯.酒樓d泠氣好勁+上個身濕
6點到搵E-man..佢阿媽同佢阿妹來左..
E-man佢屋企人就坐系隔離台..
等食嘢好悶..

食嘢個時開始投嘢..我公公冇投..
但E-man屋企人就投左幾樣嘢..

到左12點到...我同表姐佢地走先..






訪客留言 (返回 lloksze 的日誌)


pan06123 於 2009-06-06 08:48 AM 發表:
你表弟好得意 ~!cosplay迷你我~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y_PING 於 2009-05-21 07:58 PM 發表:
c0mment"(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YI0714 於 2009-04-26 11:54 AM 發表:
蠻好玩的=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qqbook 於 2009-04-19 10:27 PM 發表:
硬係覺得好熟咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qqbook 於 2009-04-19 10:27 PM 發表:
圖中係元朗定屯門?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

上邊有幾張系元朗..
下邊個D屯門
Posted at 2009-04-20 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





<