星期6個日同雯雯,索如...去九龍灣 因為要去中專個個面試 本來似為會遲..當我地急急腳咁行個時 咁岩見到咀同雪糕.. 一入到去呆了...勁多人.. 等左差吾多3個鐘 之後咀同雪糕走左 我同雯雯同索如去旺角..個時好肚餓. 第一時間就系食.. 超正... 之後又去周圍行..買下嘢 大口仔個老婆好好笑.. 好靚.. 11點幾到..搭車走la..返到去都12點半la...好累..