中4下學期的考試終於都結束左.. 但系更可怕的事就快來臨了.. 就系派成績表.. 死la..都吾知會吾會吾比我上中5.. 好快就放暑假la..雖然系就系話放暑假 但系今年e個暑假一d都吾似暑假.. 8月個又要返去補課又要賣旗.. 暑假要人地返去幫手賣旗真系好奇怪.. 唉..不過看來..留在這間學校的時間..已經剩下不多的時間了..