today is a good day or bad day
我都唔知道....
我知有好多人happy,,,都會有好多人唔happy...
我想我係happy....因為我左這幾日發生左好多事
連我的好朋友都有事發生
我唔明why係大時大節...都會有咁多事發生...仲要係唔happy的
我係情人節的早上發生左啲野...我知道我係yes的
我一想起就好好好好好好好想打人
yuki我地好耐冇打電話俾人la
i hope you can help me
因為我都有好多心事...我好想話俾一個可以信得過的朋友
你知有啲人係信唔過的
我只知你係信得過
|