好快就要做啲好唔想做的事..
但係調左位..我都happy左..好多..
真係好多好多..
我唔洗同人..
唉..冇野la..唔想講呀..
但係有啲人調左位之後唔happy呀..
係呀sir..我本來都唔係咁write個位..
呀sir就make到唔知點咁..
大家可唔可以唔好say調位啲野...
好唔好...please..
好辛苦呀...every day都有人同我講..最哀都係你..
好a..我錯...我錯..咩都係我做出來...
個日你地都話調位..仲好happy呀..
好la..調左..又唔鍾意..我都同過呀sir講..呀sir又唔理我..咁我做到啲咩呀..
我自信心係0 la..
好唔happy呀..
可能大家日日都see到我笑..
但係我想講..我真係唔係好happy..
你地咁講..我浪費左好多時間..心機係個啲位到..一出..你地就話唔鍾意..
都唔知你地想點..
|