金日放左學係新翠行左一陣街見到個傘子銀包機靚..價錢都唔錯可惜入面唔係好鐘意~
跟住yuki去左尖吵咀拎左2 袋野係我屋企~可惜2 袋野都冇我要既~係拎返家既路中仲係覺得條路特別long既~袋野又重返到家已經就耐死得啦~