作日去左深水po同yuki搵人點知..搵唔到之後去西9龍行街...d野銖平牙特別係化妝品.**行到7 點機就去m.k..都好多野睇牙-))..買左好多mp3x筒..因為幫我地理d女子買10蚊咋...好低牙...之後同yuki去換野..去家樂商場試3..金次ok啦..立即去買野吃同野飲去{聖地}坐...係買真珠奶茶時.俾我地見到一個傻子係到跳舞囉....仲要係甘對住間咖啡店跳...佢仲要係個樣唔錯囉..不過佢跳舞個陣唱英文歌嫁...唔知係唔係英國 人呢???..係{聖地}吃野個陣又有一個傻子係到大叫....金日咩事牙...俾我見到甘多傻子既**好無奈!!!..them我地搭車返家啦當時都已經11點啦...返到家12點啦....好彩home no people them 不久小阿哥返左耐....想SLEEP 低又SLEEP唔到..一直到1 點機...金日起身口龍又痛..又流鼻水...鼻塞有曬傷風既特徵....好!!唔錯**我D FD SAY佢地會冇咩胃口.仲要係個個都瘦左好多嫁....唔知我會唔會都好似佢地甘呢???如果係既就好啦...甘等我病完就可以瘦啦HE HE**
|