好唔開心牙個楓x壞左成晚都好鬼死熱12點去左銀行拎錢跟住去左西灣河搵婷婷上佢homw等佢換理3 我地去左天悅點知冇野行之後又上佢home佢換3 去影相等左佢成個鐘係到俾蚊係甘飲我d血不過好彩我地打死左佢4 個同胞
影完行左一陣就去左小西同阿哥.佢條女吃野間野機好feel嫁不過唔識打佢個名吃完就去左吹楓跟住好唔開心........見到好好好好唔想見既人一直到9 點機又去吹坐係到同婷婷傾計
p.s自問自己笨信完你一次又一次覺得好對唔住佢但都己過去只好以後既日子做補常