金日yuki生日牙~11點出門口去x箕灣等佢得左15分鐘先耐等到佢好無來跟全就去左cwb唱k佢本身話2點30分cut歌點知俾我地唱到3 點跟住行左陣街之後我地就專地方去捨車去m.k第1先去左野先跟住花園街買左對返學鞋都機靚既~之後去先達睇電話諗諗下都係去smaton買好d之後yuki金年生日第1 件事要做既就係專去smaton幫我買電話因為簽約會干好多嫁~但我就係10月先專得搞搞理理8點啦job理其他人去cocodreck吃野d野吃好正牙$58up好低囉吃到10點就捨mtr回家啦就耐返學啦但我作業又末做咩都末搞都唔知點算好
|