唉...我琴日同左四月講我中意佢.."
但係佢好似唔係好信咁lol..
之後,我開始有d後悔...
因為,我怕佢唔中意我..之後我以後點面對佢...?
而我發覺..我係真人中意左佢..."
唉,,,羅立忠,,我黎樂詩今日同你講..."
我對你已經死心塌地...而時間,,就係比我沖淡一切既最好寶物.."
唉,,,就快UT啦...我開始溫書啦..."
呢排都唔會得閒去邊.."四月呀!!你幾時先講你中唔中意我架?"