好(興)中!!!!!! 剛剛俾人鬧完........
強詞奪理-=- 日日都係 啱都鬧唔啱就鬧得更勁
明明唔關我事都俾佢鬧ar~~
點先做到啱佢ge 心意???
合眼(完)???點先算係合眼(完)呢???
煩煩煩!!!!!!
有冇開心d ge 藥ar ~~ 哆啦A夢ar~~~
悶+煩=唉唉唉
888888888888886