hi !!!!!! 中 秋 節 快 樂 ar!!!!!!!!!!!!!!
今年係我中秋節 再悶ge 一年
唉!!!冇野做係屋企
我冇落街ar
佢地都落左去
但佢地去BB兄屋企
但我唔想去人屋企ar ~.~
仲要玩到勁晚
我 ar 媽唔俾ar
今日最好ge 消息就係 哈利波特 7
係10月20日 出啦
勁正
我一定會買
快 d 出 ar
好心急ar......
未睇ar
最悶的中秋節ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 886