今日..放學.真係好開心啊..
好難得有..我地lmst...一齊去行街街啊..++埋(A++)hidi
嘻嘻..>"<唉....真係要好好好甘珍惜我地每次出街既時間啦..
因為...恐怕第日就好好少機會啦...呵呵..
嘻嘻..今日大家都有大家既收獲甘啦....正啊..
行到7:30pm..我地就乖乖地返屋企啦...呵呵.
仲有啊..今日傾到無聊話題啊...第日要生咩啊.!!
非常搞笑啊...嘻嘻.....大家都有..自己既...想法啊...呵呵.
期待...星期日..可以出去同...啊b玩啊......希望啊...非常希望啊..