今年個陸運會終於有驚喜啦
由其是啦啦隊宣傳那部份,好好好睇
今年個個社都係跳舞,慧社最差,達社最勁
達社竟出人意表到跳街舞,真係好好睇,
佢地每個動作都引起觀眾既嘩叫,特別係
佢地倒起時,露出腹部的那部份,係全場的高潮部分,
嘩叫得最大聲,
其他社雖然都派出青春少女跳舞,但都係及不上達社,
好想再睇一次,我好後悔忘了帶相機 ,
否則我一定會不停連拍,怕錯過任何一部份
本以為啦啦獎一定會我達社得到啦,竟會係明社,
可能係佢地第二日叫得好大聲,
不過達社都得到全場總冠軍,yeah!
今年我參加跳高,但我連最低要求110都過唔到,
好失敗,最好笑既係,部份5A既人覺呂到自己一定過唔到,
於是假裝跳,其實故意推掉條干,好好笑 ,部份人更被讚好好戲,
到觀眾席上時,無野做,唯有玩遊戲,
(第二日)我就周圍去,去影左唔少啦啦隊
同埋佢地玩遊戲既情況,
總括而言,今年都算係一個唔錯既陸運會
|