Lmst ''♥_Four Girls In One Blog
You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...
lmst2
暱稱: ✿`4ever Lmst
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
關於本版
*'Four Girls In One Blog.あ


We have different characters
But we are the same
*請尊重知識版權,肖像人權
*未經版主許可,不得轉載

« November 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
my last year
整理
2013-03-05
還是習慣一人
久別一誌
文章分類
全部 (249)
Laven 篇 (14)
MiuMiu 篇 (196)
Sugar(T)篇 (6)
貝貝(S)篇 (24)
美食推介 (1)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
Qz友之名單
MY Favourite
Miu之作品♥' 眷殤〝...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 194
今日人氣: 7
累積人氣: 9727
站內搜尋
2008 年 12 月 24 日  星期三


聯歡及叮叮之遊 愉快

好長時間都沒有打日誌啦!

期間有好多活動,但我都懶得打

上星期19號,學校既聯歡都唔錯,

當中玩了幾種遊戲,大電視,收買佬等,

但可惜食物太少,我第一次只食了兩隻雞翅膀,

第二次去夾,食物已所剩無已,大家都好「狼」,

我亦可以反駁我媽啦,原來我們幾姐弟食野時,已算斯文。

聯歡既下午,同sugar及恆一齊去apm買相機,去藍田買衫、冷麵,

其實我當時已頭痛,腳痛,都唔太有心機睬佢地,

當晚累到8點已上床訓啦

第二日,叮叮之遊

全隊11個人,先去北角食野,再去電車總站,

北角我曾經亦經常去,當時心情有點懷念,有點激動,

因再次踏足這地方,雖然北角很近,地鐵15分鍾就到,

但我都好少有心情專程去一次,所以...

坐叮叮去到灣仔附近,又去會展度影相,當時仲要扮自遊行

講普通話,個個扮要好誇張,仲同外國人影相,

之後坐小輪去尖沙咀,去影維港,人山人海

我地影左好多,

我同幾個去左星光大道,但其他既都行得好慢,

我地又要走返轉頭去會合,我地係維港度俾錢人地幫我地影相,

因為佢地專業點,最大張,一張$15,要ok啦

當晚走到我腳都痛,

好多好多有趣既事都好難以短短既文字表達出來,

但我想表達既係,這幾日既活動真係好值得我日後拿出來

慢慢回味,回想當時過了如此開心的日子,

而m同l去左一個既學到辯論知識

又認識到靚仔既旅程,

那大家就打合了,哈!

 

 

 

刊登時間︰2008-12-24 02:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lmst2 的日誌)


heidi@china 於 2008-12-28 01:08 PM 發表:
hi....i'm heidi!
i am in china now...
but ni wanna go home soon ...*u*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



贝贝 於 2008-12-28 12:11 AM 發表:
我是贝贝,
因为未能登入,所以以着种办法,
我现在在佛山,我表哥家里,用拼音打字,很不习惯,
明天就是他的好日子了,好期待,
昨天我在东门剪了个我人生最难看,最讨厌的发型,
很后悔,我只好立刻买了一顶帽子,
否则我没勇气面对别人,现在都不知怎样回校好,
本已很丑,现在更丑
当晚在东门的宾馆住,¥158,双人房,
我们开冷气,即使我们不冷,
我们跳床,即使我们不无聊,
洗澡也是慢慢洗,
我弟说要用尽那¥158,
明晚也是住酒店,也是最后一晚了,
希望明天会如我所想般好玩。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]