我覺我哋對比普遍既香港女仔,的確係稍遜,
人哋有樣又有個有錢既家庭,
但唔好灰心啊,外在條件好唔一定搵到好男人,
現階段只係我哋未遇上自己鍾意既人,緣份未到,
我哋等待對方出現既同時,對方都同樣地係度等待我哋,
真愛難求啊,
依家我哋都未夠成熟,有學業、家庭等問題,
加上太早出現可能會因我哋唔識處理或唔懂好好去珍惜而出現問題,
我一直都相信係生命中總會出現個愛自己或自己愛既人,
好似依家既青少年鍾意拍散拖,但依然得唔到自己最想要既,
時間可能會遲,但可能被你得到個最好的,
依家都未搵到人選,所以唔好太大壓力啊,
方法一;哄你媽開心,指想多d家庭相處既時間
方法二;話你有鍾意既人
方法三;一哭二鬧三上吊....
|