[今日要返培立啦. 一早起身搵家怡佢'本來6點起.點
知6點半先起.就起身開左電腦'-/\-'打左呢篇日記啦!
好眼訓呀-.-嗚.....]
同家怡食野.之後四圍Hea'悶死,{牛}到11點到,
上左家怡屋企,12點9就要走啦.!又要返去.慘'''