今日好凍.返學又好悶呀!冇咩心機上堂.
返到黎有d唔慣.好想快d走潻.好掛住你地呀!^^
今日諗諗下又想讀中四.低b仔'哈
電腦堂啦終於.期待左好耐.-`
同佩琪又好似唔知點咁.但唔知點解會係咁呢.?唉.
煩惱死.