今日可能係我UT前LAST 1次開機啦~ 好唔開心 & 好唔捨得呀~~ 總要係禁係到咪書Tim--"
今日派IS個個TEST 嘩!? 超超超超-唔合格 個份野可以用3個字泥形容--滿江紅 CHERRY就勁啦' 佢有13分呀!! 勁 戀愛中既人係勁D嫁啦+ 我地ED平常人就真係)) 唉T_____T
今日LUNCH同YUKI & VIOLA佢地去左買野食 佢地仲請我食TIM 多謝哂~我有$$會請番你地嫁啦><