| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
| 2007-04-27 |
分類: 未分類 |
今日星期五啊
你地聽日又可以放假la
不過我聽日都要番學啊
因為......
好開心啊...
第一堂係Art*2
我地全班都係到寫字
我寫的好快
之後我就開始串人了
之後就玩起來了
差不多把L整哭
之後就上回班房了上科學...
一路都冇野的...
我好想知道我的經工的分數
不過經工的老師冇番啊
之後MISS 林代堂
之後佢就係到講白雪公主...
超無聊啊
超想sleep啊
超悶的時光終於過去了
又係放學的時候...
我好乖的...
放左學我就番左home
玩一陣勁舞
之後又同L玩左一陣
我就走左了
出去聽歌
大約11點...
我就打日記了
之後就睇tv
之後就洗澡...
之後又see tv
睇了一陣就sleep了
|
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 258 | »
|