唉.....沉晚我訓得5好 成日起身 訓訓下又醒 所以今日好累 仲要行咗2個鐘街 累死我啦!! ღ*耶穌基督..我地ge救主誕生la..!ღ 你地有咩感覺呢?? 我就開心+v+ Merry Christmas.....玩得開D
唉....今日大鬼吾尼我屋企 只係同我一齊補習,做功課 好悶牙... 人人平安夜去玩 我就要温書.... 吾好講啦! 聽日我家姐系吉之島買壽司返尼 慶祝聖誕節!! 我係到祝大家聖誕快樂
唉.....今日我又要補習, D老師都話可以玩 但系我就要讀書 算啦......就妮考試 點都要温書!! 我要自己安慰自己................ 唉....算...=.=
人人都放假;我就要番學。
我今日番學校學長笛,
不過都好開心,
同詠詩傾計,
好開心=]
但係番到屋企又要補習!
超唔想!!
今日我番教會整咗一個心形鎖時扣....
又收到兩份聖誕禮物....好靚嫁...想吾想睇.....得閒先算啦!!!!!!!!!!!!!!!!-v-