今日去左彩虹游水^^
我一見到老婆仔就好開心,老婆仔佢真係愈來愈令`
係彩虹地鐵站行去游泳池,吾記得左游泳池個名@@"
係泳池同老婆仔玩得好開心,老婆仔成日都偷襲我^^,游完之後去彩雲村食野
食完之後去左同老婆仔行左一陣街
老婆仔真係識好多人,行一陣又見到熟人
行到去彩虹地鐵站,見到老婆仔行行下樓梯跌親`
果時真係心痛死我`
我下次一定要送埋老婆仔上車先走,吾洗令老婆仔再受傷`
我愛老婆仔^^
?
岩岩先番HK, 好掛住老婆仔`
我日日都有講 I LOVE 老婆仔您^___^
一番到我就即刻sd sms比老婆仔
到左好多地方玩,有廣州,佛山,陽江‵
好好玩‵ 開心果時第一時間就諗起老婆仔
我真係好愛您嫁!老婆仔‵
I love you
日日都掛住您‵
好好玩,好開心^^
下次約你去游水^_______^
吾係幾知? 不過好多人玩囉!! 咩係CM??