hihi.. ..各位.. .好朋友[[. .. . 多謝你地支持. ...我既曰記[[
我响.. e度..講聲\多謝!!!! 今日早上. ...我同兩個朋友
去左[[大埔運動場]睇.. ..本校既__c組比賽.. .. 佢地既對
手係__禮賢會]] .. ..上半... .場.. ..3 分鐘.. .都唔夠.__.
就俾對方((入左波... .. 跟住 .... 佢地就緊守左一陣==+
過左大概15分鐘.. .. 我地就籍著. ...佢方既::後防一次失誤
ﺱ由半場. ...前一d [[大腳射入.. .. 追和後. ...好快就完
上半場. ...到左下半場. ... 既[尾段]] 因為對手既.. 体力.
技術. .. .都比佢地好!!! 對手. ..响中圈..放出一個[直線].. .
而且前鋒. ..控球力高.. .__再輕輕一射. ..就將. . .. 個波__夜
左入死角... ..!!!!最後2:1完左整場波!! 不過佢地都唔係踢__
得差.. .. 只係對手. ...較強___!!!
|