今日,無啦啦比人屈,搞到比人罰!好慘啊!
我宜家好想養倉鼠或甲蟲啊!
我今朝一返到學校,打開個盒,一看,隻蟲仔動都唔動,我以為佢扮死姐,點知佢真係死了,好慘啊!
今日好平凡,無咩特別野,最掛住的就係果隻蟲仔,唔知佢有無比校工投了入個垃圾桶到,好擔心隻野啊!