| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 10 月 25 日 星期二  |
| 2011-10-25 |
分類: 未分類 |
今日朝早5點已出門練滑板
雖然今日d堂hea 左少少
但都好累
啊偉講得好岩
我又何必要叫身邊個個人比心機讀書呢?
個個既然目標不一
我又何解唔努力自己先呢?
我唔會再叫其他人起身聽書了。
|
| 2011-10-25 |
分類: 未分類 |
訓唔著睇李神d文
佢自己都覺得自己係個普普通通既人
自問我又係個咩人? |
2011 年 10 月 23 日 星期日  |
| 2011-10-23 |
分類: 未分類 |
hea左成日
留左夜晚先溫書
我唔想咁懶…
|
2011 年 10 月 21 日 星期五  |
| 2011-10-21 |
分類: 未分類 |
jpc迎新悶死
唔似當年…唉
poon無返
自閉成日,超唔開心><
但好矛盾
好多野都有矛盾
如果有人教我點選擇就好喇
好多野都問不了口
現實永遠都係現實
逼我做我唔想做既野… |
2011 年 10 月 20 日 星期四  |
| 2011-10-20 |
分類: 未分類 |
尋晚訓左成10個鐘
超舒服
今日上既幾堂都唔錯
bio愈黎愈唔知想點,個miss 真係
班衫令人最苦惱
我唔想搞喇
放左學,幫jpc 買野飲
聽日JPC唔知有幾多人黎呢???
今日食飯,見到c林!
型左好多,先知到出黎做野真係會洗刷一個人!
上年那個女孩,今年那個女孩!
做既野好似,但佢地既身分地位好唔同!
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|