今日上四堂就放學la!!!真係好happy!!!
又唔駛上PE!!!唔駛聽棠sir罵人同搞爛ga!!!
Ha Ha!!!
放11:05am
Yeah!!!
不過今日Maths 要Quiz!!
好難牙!!!
MC題亂撞!!!
肯定唔合格la!!!
算la!!!