9 月 7 日食物日記:
今日我去左真知味食,食左豬扒米線
不過我覺得今次食唔多好
d米線好碎,豬扒冇之前果d咁好,................有d失望
今日日記:
今日上堂.........好悶
上中文堂,訓左好耐好耐~
之後上pe堂同kk打乳毛球~估唔到佢咁勁~
之後放左學回到家,之後去黃金~搭車果陣同ms.Stone
咁佢問我去邊啦~我又唔知黃金eng點講
咁我就直接同佢講"黃金呀"點知............佢明喎~
嚇得我呀~!!
之後我就到左黃金啦~同亞媽亞爸食m記
睇d魚魚係水面到跳下跳下~好的意呀~睇下d遊艇~超靚呀~好想去坐下~!! |