個雪櫃...冇情情又好番冇事....莫明奇妙..... 今朝起身冇頭暈.....仲好精神....又唔似係作病.....但到?下午...又?過....唉....頂唔順去?訓覺... 時時聽人講好多事唔知好過知....今日....我終於明白...冇錯知道?...的確可以滿足到好奇心....但另一個反應係....我一?都唔開心....因為同時知??唔想知?事......心情好down.........................