記得睇比CM:)
愛死神~:)
我真的討厭我自己
我變了:),,
葉仔我永遠唔會忘記你:)
記住4年後的約定:)
CODE:[Copy to clipboard] pe=text/css>


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 分類: 未分類

今日完左陸運會啦..

總會有人歡喜有人愁..

當玩過就算啦..有努力過已經可以了..

我明白到做事要做得完美..先唔會後悔..

有時因為一時既唔開心做左一d錯事..

做左一d令人難過自己又難過既事..

我真希望錯過之後不要錯..之後都唔好再做錯

今日冇咩做..全日坐..之後食飯..

點知得3個字食..行左去m記之後買返返去食..

食完又要開崗..一時又話個到係..一時又話e度先係..

算..我簡個睇到野既位企算..d人跑得真係快喔.......

(閱讀全文)

發表時間:2010-01-13 07:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


2010-01-10 分類: 未分類

琴日陸運會..同滔..倫..泉同莎姐一齊食早餐..

之後去個埸..到左之後又係好似之前個幾年咁..

之後就走啦,,上去坐..開始淆淆地低..

坐左幾個鍾..我地要跑..同4班F.2..3班F.3

之後我同佢地傾點..倫一到我就跑..

真係開始個時..好似個個都交左棒咁..

billy跑到我格離..之後有個f.2係我第2邊..

倫到左..我係咁跑..我應我自己跑得慢..

但係都追到個f.2同差dd同billy一齊啦......

(閱讀全文)

發表時間:2010-01-10 01:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lolo890
暱稱: 《呀.天】
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客