今日好悶呀! 右無人約..... 放4日假細塋都無搵過我呀><""" 好掛住細塋呀!!!!!! 今日我夜晚要出旺角飲唔知邊個餐酒.... 唉....真係煩!!! 不過我順路去睇下教街舞d鋪! 我可能今日報名學呀!^^" 都唔知開心!靜唔開心! 講真!我今日真係唔係好開心! 聽到一個唔知真/假既消息呀><" 我令完無聽過!希望假嫁啦! ....細塋我愛你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <<L 的支持者!!!! /\/\ 我愛你 \細塋 /我愛你 \ /